A struttura diSensore di pusizione lvdtHl-3-100-15 hè cumpostu da un cumpunente di u coil è un core di ferru. Durante l'installazione, l'assemblea di ale ale hè fissata nantu à u brasset, è u core di u ferru hè fissatu annantu à l'ughjettu à a pusizione misurata. L'assemblea di a coil hè cumposta di trè botti di a ferrenza di u filu di a Steel nantu à a forma caduta per formà una forma cnindrica, chì permette di u cori di u ferru à slidriumà liberamente.
U sensoru HULING HL-3-100-15 hè sigillatu cù l'acciai inox, è u coil internu hè una coil primaria, chì hè eccitatu da una fonte di arteru AC. U flussu di magneticu generatu da u coil primariu hè accoppiatu à dui burlini secundari, è una tensione d'accionata hè generata in ognunucoil.
A causa di u distaccu trà u core di u sensore di a pusizione LVDT è u muru di a pusizione di lvdt di a bocale, u CORE ùn hè micca entra in cuntattu cù l'aritu. À u stessu tempu, prucessi di pruduzzione eccellente sò aduttate à solide u scheletru è sbenridu in una, senza alcun difetti o cracking. In cumbinazione cù altri disegni d'ottimisazione, a vita di u serviziu di u sensore HL-3-100-15 ponu esse teoricamente illimitati. Sicondu a prova da una istituzione straniera, u mtbf di stu tipu disensorpò ghjunghje à 300000 ore, è u so usu nurmale attuale pò ghjunghje à parechje decennii. A maiò parte di i so difetti sò causati da i fattori umani o sò determinati da a vita di i cumpunenti di circuitu trasmettitore.