page_banner

Relazione trà u segnu di velocità è di u sensore di spedizione Szcb-01-A2-B1-C3

Relazione trà u segnu di velocità è di u sensore di spedizione Szcb-01-A2-B1-C3

U segnu di output di usensore di velocità szcb-01-A2-B1-C3hè generalmente lineare o circa lineale cù rispettu à a velocità. I sensori di a velocità di resistenza magnetica utilizeghja u principiu di induzione di campu magneticu per misurà a velocità. U sensore hè custituitu da un generatore di campu magneticu è un elementu di sensazione magneticu (cum'è un sensore di a vendita o un sensore di resistenza magnetica). Quandu u sensoru si avvicina o passa per un oggettu di destinazione rotante o un colpu di campu magneticu rileva u cambiamentu di u campu magneticu è genera un segnu elettricu currispondente.

Sensore Magneticu Sensore Szcb-01-A2-B1-C3

U segnu di output di uSCCB-01-A2-B1-C3 C3 C3hè tipicamente una tensione o signale attuale chì hè proporzionale à a velocità. Siccomu a velocità aumenta, u valore di u segnu di output aumenta ancu in cunsegna. A relazione specifica trà u sensoru output è a velocità pò esse determinata per via di a calibrazione.

Sensore Magneticu Sensore Szcb-01-A2-B1-C3

A relazione non lineare pò causàSensore di velocità di rotativa szcb-01-A2-B1-C3avè i seguenti prublemi:

  • Misurazione di velocità incorrecta: Se u signalu di sensore szcb-01-A2-B1-C3 hà una relazione non lineare cù a velocità, a misura di velocità pò avè un errore. In u velocità bassa o una velocità alta, a pruduzzione di u sensore ùn pò più esse direttamente proporzionale à a velocità attuale, risultatu in a deviazione di a misura.
  • Impossibile ghjudicà precisamente u cambiamentu di velocità: a relazione di outLear pò fà u sensore sensor szcb-01-A2-B1-C3 cambia inconsistentemente in ghjudicà precisione u cambiamentu di velocità. In particulare in applicazioni chì necessitanu a rilevazione rapida è risposta à i cambiamenti di velocità, e relazioni non lineari ponu purtà à u feedback ritardatu o imprecisu.Sensore di velocità di rotazione szcb-01-A2-B1-C3
  • DIFICULTATE IN Calibrazione: A relazione non lineale aumentanu a difficultà in calibrazione di u sensore di velocità szcb-01-A2-B1-C3. U prucessu di calibrazione hè tipicamenti basatu nantu à e relazioni lineari per aghjustà è set paràmetri di calibrazione. Se u signalu di output di u sensoru hè non lineale, u prucessu di calibrazione pò esse bisognu di metudi più cumplessi è più punti di prova per assicurà una precisione è affidabilità.
  • A cumplessazione di l'interpretazione è a trasfurmazione di dati: a relazione non lineale pò aumentà a cumplessità di l'interpretazione è a trasfurmazioni di dati. Quandu currispondente è interpretendu u segnu di output di u sensore di u velocità szcb-01-A2-B1-C3 cù a velocità attuale, cunsidereghja l'impattu di a relazione non lineare. Questu pò esse bisognu di trasfurmazioni di dati addiziunali è correzioni per ottene infurmazioni di velocità precisa.

Sensore di velocità di rotazione szcb-01-A2-B1-C3


  • Precedente:
  • Next:

  • Tempu post: Sep-15-2023